Մայրենի

Առաջադրանքները տես այստեղ

ԶՎԱՐԹՆՈՑ (փոխադրություն)

643 թվականն էր: Գարունն արդեն լիովին տիրել էր Հայաստան աշխարհում, և Վաղարշապատում արդեն շոգ էր
     Մայր տաճարի դիմաց գտնվող վեհարանի սենյակներից մեկում զրուցում էին երեք մարդ: Մեկը հայոց Ներսես Երրորդ կաթողիկոսն էր: Մյուսը՝ կաթողիկոսի տեղապահն էր: Ի տարբերություն այս երկու մադրկանց, երրորդը աշարհական էր՝ Հայաստանում ճանաչված ճարտարապետ և շինարար Վրթանես վարպետը:
- Կառուցելիք տաճարի նախագիծը ինձ հաճելի երևաց, որդյակ,- ասաց վեհը,- վստահ եմ, որ Մասիսների համայնապատկերի վրա այն առավել վսեմ և պերճաշուք կլինի: Որքա՞ն ժամանակ է պետք կառույցն ավարտին հասցնելու համար:
- Տասը տաի, վեհափառ, եթե ինձ տրամադրեք բանցորներո և անհրաժեշտ շինանյութ:
- Ես արդեն պատրաստել եմ նամակներ՝ մեր նախարարներին և երևելիներին ուղարկելու համար, և խնդրել եմ, որ օգնեն: Անհոգ եղիր: Այժմ գնա խաղաղությամբ, և սպասիր իմ կանչին:
     Ներսես Երրորդ կաթողիկոսը նաղապես շրջել էր ու ընտրել էր տաճարի տեղը: Դարեր առաջ Վաղարշապատի հարավ ընկած հարթ տարացքում կանգնած էր հայերի Տիր աստծո մեհյանը: Տասը դար էր, ինչ այն փլուզվել էր: Տեղանքը շատ գեղեցիր էր, և այդ պատճառով կաթողիկոսն ընտրեց հենց այդ տարացքը:
     Տասը տարի այդ շինհրապարակում աշխատում էին հազարավոր մարդիկ: Նրանց հրաշագործ ձեռքերը ծնում էին քարե ժանյաներ, արծիվներ, նուռ խաղող, տերև ու ոստ:
     Վերջապես 652 թվականին սոպտեմբերյան մի օր տաճարի շինությունն ավարտվեց: Դեպի Վաղարշապատ ճանապարհին ասեղ գցելու տեղ չկար: Մարդիկ գալիս էին այնտեղ երգով ու նվագով, բամբիռով ու ծնծղայով, զուռնա - դհոլով ու պարկապզուկեվ:
     Սկսվեց տաճարի օծման արարողությունը: Գմբեթի տակ ելևէջներից պատարագի անուշ մեղեդիները, տարածվեց խնկի մարագրագործող բույրը:
     Այսպես հիմնադրվեց Սուրբ Գրիգոր տաճարըկ, որը հետագայում անվանվեց, որպեսզ Զվարթնոց:

     Ժողովրդական ավանդությունն ասում է, որ տաճարի ծանրությունն իրենց վրա կրող մույթերը եղբայներ են եղել: Տարիներ ու դարեր նրանք սրբությամբ պահում էին տաճարը: Բայց մի օր հոգնեցին, և յուրաքանչյուրը մտքում որոշեց մի քիչ հանգստանալ: Իրարից թաքուն առանձին-առանձին բեռնաթափվեցին, հանգստացան: Եվ քանի որ եղբայներն արդեն միասնական ու ազնիվ չէին միմյանց հանդեպ, զարմանահրաշ տաճարը կործանվեց:



Փոխադրություն`
Լյուսի տատիիս պատմություններից լավ պատմություն չկար: Ահա դրանցից մեկը, որը ապպացուցում է, որ հուսահատությունը արժեք չունի: Այս պատմությունը հյուսնի մասին էր: Նա ապրել էր հարյուրավոր տարիներ առաջ: Մի օր, իմ ընկերներից մեկը տեսավ նրան հուսահատ վիճակում: Հարցրեց, թե ինչ է պատահել, և նա պատասխանեց.
-         Ես վաղը պետք է թագավորի համար տասնմեկ հազար տասնմեկ հարյուր տասնմեկ գրվանքան փայտի սղոցում:
Ընկերս պատասխանեց.
-         Ոչինչ մի մտածիր: Արի գնանք ուտենք խմենք և վաղվա մասին մոռանանք:
Նրանք գնում են հյուսնի տուն: Տեսնում են, որ հյուսնի կիննել հուսահատ նստած է: Մի քիչ հետո կինը ասում է.
-         Էհ ամուսին ջան, մենք հիմա ուտում խմում ենք, իսկ վաղը քո գլուխը կտրելու:
Հաջորդ օրը ամուսինը գալիս ասում է:
-         Գնում եմ մեռնելու:
Եվ այդ պահին դուռը ծեծում են թագավորի թիկնապաները:

-         Հյոսն ջան թագավորը մահացել է: Մեկ հատ դագաղ սարքիր:

Վերլուծություն
Մի մարդ կար, ով միշտ ուրախ էր, երբեք չեր տխրում: Մի անգամ մեկը հարցրեց նրան, թե որ նրա ուրախ լինելու գաղտնիքը: Նա ասաց. <<Կար ժամանակ, որ ես էլ ձեր  նման տխուր էի, բայց հիմա ես ամեն առավոտ ինձ հարց եմ տալիս՝ այսօր լինեմ ուրախ, թե տխուր: Եվ ստացվում է այնպես, որ ես միշտ ընտրում եմ ուրախությունը>>:
Եզրակացություն
Մարդիկ իրենք ինքներն են որոշում, լինեն ուրախ, թե տխուր: Ամեն դեպքում պետք է լավատսել լինել, ամեն իրավիճակում պետք է գտնել դրականը:

ՕՇՈՑ: Թարգմանություն

Ձայնագրությունը տես այստեղ
Կարդում է՝ Կարինե Մանասյանը




ՕՇՈՑ: Թարգմանություն (Ռուսերեն տարբերակ)

Ձայնագրությունը տես այստեղ

Կարդում է՝ Սոֆի Առաքելյանը







Վերլուծություն`

Մի օր մաթեմատիկոս Ջորջ Դանցիկի հետ մի դեպք պատահեց: Նա շատ լուրջ էր վերաբերվում ուսմանը: Մի անգամ, երբ Ջորջը պարապելու պատճառով քնով ընկավ և պրոֆեսոր Նեյմանի դասխոսությունից 20 րոպե ուշացումով ներս մտավ և արագ նստեց: Գրատախտակի վրա մի բան էր գրված: Նա մտածեց, որ դա տնային աշխատանքն է, և արտագրեց տետրի մեջ: Խնդիրները բավականին դժվար են, և այդ պատճառով նա այդ խնդրիների վրա չարչարվեց մի քանի օր: Երբ լուծեց բոլոր խնդիրները, տարավ և հանձնեց պրոֆեսոր Նեյմանին: Նեյմանը ոչինչ չասաց:
Մի քանի շաբաթ անց` առավոտյան ժամը 6-ին նա նեխուժեց Ջերջենց տուն, ու պարզվեց, որ Ջորջը լուծել է մաթեմատիկական ամենադժվեր խնդիրներից, որոնք հազարամյակների ընթաքում, ոչ մի մաթեմատիկոս, չէր կարողանում լուծել: Նույնիսկ Էնշեյնը, չեր կարողացել լուծել այդ երկու խնդիրները:
Նեյմնաը մտածեց, որ կարող է նա այ խնդիրները լուծեք այն պատճառով, որովհետեվ չգիտեր նրա անլուծելի լինելու հանգամանքը, քանի-որ նա դասին ուշացումով էր ներս մտել:





Մենակ էի Ես, ինձ հետ էիր Դու…

Երբ մենակ նստած էի ու երբ ինչ-որ մեկի կարիքն 
ունեի, ինձ հետ էիր Դու: Դու իմ կյանքի ուրախությունն ես, մթության լույսն ու լացի ժպիտը: Դժվարի պահերին օգնել, միշտ աջակցել… Իմ ամբողջ կյանքով քեզ պարտական եմ: Շնորհակալ եմ շա՜տ-շա՜տ: Շնորհակալ եմ, Մայրի՛կ, որ քո կյանքի մեծ մասը նվիրել ես ինձ, օգնել, պահպանել  ես ժպիտը իմ դեմքի: Շնորհակաություն քո խորհուրդների համար, միշտ կօգտվեմ քո խորհուրդներից: Շնորհակալ եմ շա՜տ-շա՜տ:
Շնորհակալություն, ընկե՛ր, որ դու կաս, ու օգնում ես ինձ: Միշտ եղել ես կողքիս ու օգնել հասնել իմ նպատակին: Շնորհակալ եմ շա՜տ-շա՜տ:
Իմացեք, որ դուք իմ կյանքում շատ մեծ տեղ եք զբաղեցնում, և երբ մենակ էի, ինձ հետ էիք Դուք:

Ուզում եմ իմանաք, որ ես ել եմ փորձել որոշ չափով ձեզ օգտակար լինել, աջակցել: Միշտ ցանկացել եմ ինչ-որ բանով Ձեզ օգտակար լինել, ուշադիր լինել Ձեր հանդեպ…

 Երբ մենակ նստած էի, ու երբ ինչ-որ մեկի կարիքն ունեի, ինձ հետ էիք Դուք…



Աշնան կամակոր տերևը


Գունեղ աշնանը հաջորդեցին անձրևոտ, տխուր ու միապաղաղ եղանակները: Ամենուրեք աչքի էր զարնում տերևների առատությունը: Հաճախ տերևեաթափն այնքան գեղեցիկ էր, որ մեծ կաթիլներով դեղին անձրև էր հիշեցնում: 
Յուրաքանչյուր տերև արդեն զգում էր, որ ձմեռը սարերի երևում չէ, և հուսահատված սպասում էր այն վերջին քամուն, որն իրեն պոկելու էր մայր ծառից: 
Սլացիկ բարդու վերին ճյուղին հաշված տերևներ էին մնացել: Նրանցից մեկը որոշել էր ինչ գնով էլ լինի, ամուր կպած մնալ ծառին և վայր չընկնել:
Անձրևի ընթացքում պատսպարվում էր հարևան տերևների արանքում: Երբ սուլում էր սառնաշունչ քամի՝ սեղմվում էր ծառին: Երբ քույր տերևները սվսվալով ցած էին ինջնում լացակումած ու վախվործ հետևում էր նրանց վայրէջքին:
«
Տեսնես վերջս ինչ է լինելու: Կարող եմ արդյոք դիմանալ քամուն, անձրևին ու ցրտին: 
Այնպես եմ ուզում մնալ այստեղ, վերևում:
Չէ, ինչ էլ լինի, պայքարելու եմ մինչև վերջ, ու չեմ լքելու մայրիկիս»,-մտածում էր տերևը ու սրթսրթում ցրտից:
Բայց ցրտերը սաստկացան, քամիներն ավելի հաճախակի դարձան, և միալար ու թախծոտ անձրևներից տերևները խշշոցով թափվում էին ու թափվում: 
Մի քնի օր անց տերևը միայնակ, թշնած ու մրսած փորձում էր խուսափել տխուր վախճանից, բայց ի վերջո հասկացավ, որ անիմաստ է այդ ամենը, որ ամեն ինչ կարգավորված է բնության կողմից, որ ճիշտը ծառից պոկվելն ու մայր հողին խառնելն է: 

Կանգ առ ժամանակ, գոնե մեկ վայրկյանով...


Կանգ առ ժամանակ, թող ուղղեմ սխալներս, թող ներեմ այն մարդկանց, ում չեմ ներել: Կանգ առ ժամանակ, գոնե մեկ վայրկյանով, թող վայելեմ կյանքս պատանի, թող  հիանամ աշխարհով, վերհիշեմ մանկությունս,… Կանգ առ ժամանակ: Ժամանակ… հնարավորություն տուր ինձ ճանաչեմ աշխարհը, հասկանամ ո՞վ եմ ես, ո՞վ է ընկեր, ո՞վ է թշնամի: Չեմ հասցնում ճանաչել բոլորին, քանի որ արագ է անցնում ժամանակը, իսկ մենք կառչում ենք նրա ետևից: Վազում է ժամանակը, արագ, չսպասելով, միգուցե ի՞նչ որ տեղ է շտապում: Ապրում ես, ապրում  բայց մեկ է շատ հարցեր և անհասկանալի բաներ են մնում քո մեuջ:Անտարբեր մի եղիր մեր հանդեպ ժամանակ, կանգնիր, կամ դանդաղիր, կայանքը արագ թռչում է, իսկ մենք չենք հասցնում…

Ու՞մ եմ ուզում նմանվել

Մարդ  շատ հաճախ չգիտի, պարզապես չի կարողանում որոշել, թե իրոք ում կարող է նմանվել: Մտածում եմ ու զգում եմ, որ ես միայն ինձ եմ նման: Մտածում եմ չգիտեմ, թե որն է սահմանը վեհության և ինչին պետք է ձգտեմ: Յուրաքանչյուր մարդու հոգու խորքում նստած է մի թաքուն պահանջ, ստուգել իր լավն ու վատը, ստուգել ինքն իրեն, իր մտածածն ու արածը, ճիշտն ու սխալը, արդարն ու անարդարը, ստուգել իր տեղը կյանքում՝ այս արևի տակ, և իր նմանների կողքին, ստուգել իր ապրելու իմաստն ու նպատակը:
Չեմ սիրում նմանվել նրանց, ովքեր նայելով մարդկանց աչքերի մեջ ստում են, խաբում և անտարբերություն ցուցաբերում բոլոր պարագաներում:
Ինչքան մտածում եմ, թե իրոք ում եմ նմանվում՝ նմանվում եմ և՛ մայրիկիս, և՛ հայրիկիս, որոնց մեջ  զարգացած են բնավորթության այնպիսի գծեր, որոնք ինձ թև են տալիս, որ հասնեմ իմ նպատակին: Հայրս իսկական մեծատառով տղամարդ է մեր տանը, մայրս՝ մի քնքուշ ծաղիկ, բարության մարմնացում, արվեստը լավ ընկալող և վերարտադրող, մի բան, որ ժառանգել եմ ես: Դա մի խորացած արվեստ է, որին ձգտում եմ հասնել ես: Ինչքան էլ ուզում եմ չնմանվել որևէ մեկին, այնքան ավելի եմ սկսում նմանվել և ձեռք բերել ծնողներիս բնավորության գծերը: Եվ եթե դա այդպես է, ուրեմն դա ամենալավ նմանակաումն է որ  ես երբևէ  կարող եմ անել կատարյալ մարդ  դառնալու համար:


Առարկայական, թե նախագծային ուսուցում


Մինչև այս տարի մենք աշխատում էինք մեր ավանդական՝ առարկայական ծրագրով (գալիս էինք դպրոց, դաս էինք պատմում, առաջադրանքներ էինք անում,…): Այս ուսուցման ձևը ադյքան էլ արդյունավետ չէ երեխաների գիտելիքների զարգացաման համար, քանի որ երեխան չի կարող ազատ շարադրել մտքերը, ցույց տալ իր հնարավորությունները այլ  աշխատանքների մեջ: Ես դա այդքան էլ արդյունավետ չեմ համարում: Այս տարի տիկին Մարիետի հետ մենք սկսել ենք աշխատել նախագծային ուսուցմամբ: Այդպես աշխատելու առավելությունը այն է, որ մենք կարող ենք զբաղվել մեր նախընտրած աշխատանքով, դա կարող է լինել ազատ շարադություն, նախագիծ (իմ նախագծերից են՝ Մտքեր, մտքեր և կրկին մտքեր, …), և այլն: Այս ուսուցումը ազատ գործունեության, ընտրության, ազատ մտքի, երեխաների ազատության, առաջադիմության համար է՝: Այս ուսուցման ձևը նաև իր նմեջ ընդգրկում է ձայնագրություններ և տեսանյութեր: Տեսանյութեր պատրաստելը նույն պես առդյունավետ աշխատանք է, քանի որ այդպես երեխաները սովորում են տարբեր ծրաագրերով աշխատել և մոնտաժել: Այս ամենի շնորհիվ մենք կարող են ցույց տալ մեր նախագծերը, հանրությանը և նաև ընդգրեկ: Ընդգրել ասելով ինկատի ունեմ գնալ ինչ որ մի այգի (օրինակ՝ Չարենցյան թափառումներ) և հարցեր տալ, պատմել և ծանոթացնել հանրության այն ամենը ինչը մենք գիտենք, կամ սովորել այն ինչ որ գիտեն մյուսները:
Այսքանով ես ուզում եմ ասել, որ նախընտրում եմ անել այն ինչը ինձ դուր է գալիս, որտեղ ես կարող եմ ազատ շարադրել մտքերս, գիտելիքների փոխանակում կատարել՝ այսինքն աշխատաել նախագծային ուսուցմամբ: 

Եղիշե Չարենց «Հեռացումի խոսքեր»

Իմ աչքերի մեջ այնքան կրակներ եմ մարել ես,
Եվ հոգուս մեջ հուսահատ այնքան աստղեր եմ մարել:
Կյանքս, որ հուշ է դարձել, հեռանալիս՝ չանիծես
Կյանքս կանցնի կմարի-բայց երգս կա, կապրի դեռ

Կյանքս կանցնի, կմարի, որպես կրակ ճահճում՝
Աննպատակ ու տրտում, անմխիթար ու անհույս:
Երգիս մեջ- Դու գիտե՞ս - ինձ ոչ-ոք չի ճանաչում
Կարծես ուրի՛շն է երգում կապույտ կարոտը հոգուս:

Հավիտյան գոց ու անխոս՝ թափառել եմ ու լռել,
Ոչ-ոք, ոչ-ոք չգիտի՝ արդյոք ի՞նչ է կյանքս, Ես.
Միյայն գիտեմ, որ կյանքում ինչ-որ երգեր եմ գրել,
Ինչպես գիտեմ, որ Դու կաս, որ սիրում է մեկը քեզ:

Ես երգել եմ Քո հոգին, Քո ժպիտը լուսավոր,
Քո աչքերի, քո դեմքի տխրությունը սրբազան.
Կյանքս թողած անհունում - Ես երգել եմ սերը խոր
Ու կարոտը թևերիս, որ երբե՛ք Քեզ չհասան...

Մոտենում է քո՜ւյր իմ, ա՛խ իրիկունը միգացած.
Ես ինչ անեմ, որ հոգիս չհեծկլտա կարոտից.
ԻՆչպե՞ս, ինչպե՞ս ընդունեմ կյանքիս բաժակը քամած,
Որ ձեռքերս չդողան, որ օրերս ներեն ինձ:

Գուցե՛ հանկարծ կասկածեմ, չհավատամ ինքս, Ես,
Ու սուտ թվա իմ հոգուն Քո կարոտը սրբազան...
-Ի՛նչ էլ լինի, քո՜յր իմ, քո՜՝ըյր իմ, հեռանալիս չանիծե՛ս
Խե՛սճ կարոտը թևերիս, որ երբե՛ք քեզ չհասան..

1917թ.  

Տեսանյութը տես այտեղ



Այս տարվա իմ նախագծերից են՝


  • Մտքեր, մտքեր և կրկին մտքեր
    Այս նախագծի շրջանակներում ես և իմ դասընկերուհի (Աննա Ատեփանյան)-ը որոշել են Միջին դպրոցի սովորողների մտերը քննակել:
  • Առարկայական, թե Նախագծային ուսուցում

    Այս նախագծի շնորհիվ ես որոշել եմ սովորողներից ճշտել, թե ինչպես է դուր գալիս աշխատել՝ նախագծային, թե առարկայական ուսուցմամբ:





Իմ բանաստեղծությունները և քառյակները


Քառյակ

Ինքս ինձ հետ միայնակ
Մշուշի մեջ լուռ նստած,
Սպասում եմ նրան,
Ով անցնելիս ինձ կժպտա:


Բանաստեղծություն 

                 ***
Երկնքում աստղերը բոլոր
Շողշողում և պարում են միասին,
Բայց երբ արդեն առավոտ է գալիս
Նրանք չեն կարող շող-շողալ միասին

Սիրում եմ մարդկանց բարի, ու ազատ
Ում սրտում կա տեղ բոլորի համար
Կարողանում են շբվել բոլորի հետ,
Եվ օգնում են քեզ ամեն հարցում:

Հոգնել եմ ծաղրանքներից,
Որոնք միշտ ինձ են հասնում,
Հոգնել եմ միայնակ կյանքս վարել
Առանց շրջապան, առանց ընկերոջ...



«Կարդալ» բայը չի սիրում հրամայական

72561291971926[1]«Այո, ես այնքան խիտ օրակարգ ունեմ, որտեղի՞ց կարդալու ժամանակ գտնեմ: Ումի՞ց խլեմ՝ ընկերների՞ց, հեռուստացույցի՞ց, ճամփորդությունների՞ց, ընտանեկան հավաքների՞ց, դասերի՞ց»:
Որտեղի՞ց կարդալու ժամանակ գտնել:
Լուրջ պրոբլեմ է, որը, սակայն, պրոբլեմ չէ բնավ:
Որքան հաճախ է առաջանում «երբ կարդալ» հարցադրումը, նշանակում է՝ այդքան չկա նաև կարդալու ցանկություն: Եթե մտածենք, կտենենք, որ կարդալու ժամանակ ոչ ոք երբեք չունի. չունեն փոքրերը, պատանիները, մեծերը: Կյանքը կարդալու համար անվերջանալի խոչընդոտ է:
— Կարդալ…Ուրախությամբ կկարդայի, բայց աշխատանքս, երեխաները, կենցաղային հոգսերը. Ժամանակ չկա:
— Ինչպես եմ ձեզ նախանձում, որ կարդալու ժամանակ ունեք:
Իսկ ինչո՞ւ այն մյուսը, որն աշխատում է, վազում խանութներով, երեխաներ մեծացնում, մեքենա վարում, երեք տղամարդու հետ սիրախաղ անում, ատամնաբույժի մոտ գնում, մեկ շաբաթից պատրաստվում տեղափոխվել. ինչո՞ւ նա ունի կարդալու ժամանակ, իսկ միայնակ բարոյախոսը չունի:
Կարդալու ժամանակը միշտ գողացված ժամանակն է: Ումի՞ց գողացված: Ասեմ, գողացված՝ ապրելու պարտավորությունից:
Կարդալու, ինչպես և սիրելու ժամանակը, լայնացնում է, մեծացնում է րոպեներից և վայրկյաններից կազմված ժամանակը:
Եթե սերը ստիպված լինեինք դիտարկել ժամանակի բաշխման տեսանկյունից, ո՞վ կհամարձակվեր սիրել: Ո՞վ ունի սիրահարված լինելու ժամանակ: Միևնույն ժամանակ ինչ-որ մեկը երբևէ հանդիպե՞լ է սիրահարվածի, ով սիրելու ժամանակ չի գտնում:
Երբեք կարդալու ժամանակ չեմ ունեցել, բայց ոչ մի բան, երբեք չի կարողացել խանգարել ինձ դուր եկած վեպը կարդալուն:


ԸՆթերցանությունը չի կապվում հասարակական կյանքի ձևաչափի հետ, այն, ինչպես և սերը, կենսակերպ է: Հարցն այն չէ, թե ես ունեմ կարդալու ժամանակ ( ժամանակ, որն ի դեպ ոչ ոք ինձ չի տա), այլ այն՝ կնվիրեմ ես ինձ ընթերցող լինելու երջանկությունը, թե ոչ:






Մտքեր, մտքեր, մտքեր….


Մտքեր՝  զանազան, ուրախ և տխուր, հետաքրքիր և անհետաքրքիր: Մտքեր, որոնք չեն թողում քեզ ազատ լինել, որոնք մենակ դու գիտես, ուրիշ ոչ ոք չգիտի, թե դու ինչ ես մտածում: Պատկերացում անգամ չունես, թե ի՞նչ է լինելու քեզ հետ այսօր, չես ել մտածում վաղվա օրվա մասին: Մտքեր լիուլի փորձություններով, մտքեր անհայտ ու մռայլ: Մի բան, որ միայն դու գիտես, և չգիտի ոչ ոք: Պատ, որ խանգարում է ազատ շարադրել մտքերը և կիսվել ինչ-որ մեկի հետ: Բայց համաձայն չեմ այն մտքի հետ, որ այդ պատը միշտ պետք է խանգարի քեզ՝ դու պետք է լինես ազատ և հաղթահարես այդ պատը: Չնայած, երևի որոշ մարդկանց համար դա անհնար է: Մտքեր, որոնց մասին մտածել անգամ չես կարող: Մտքեր՝ զանազան, ուրախ և տխուր, հետաքրքիր և անհետաքրքիր:








Բան ունեմ ասելու.......
Կարող եմ համուզված լինել, որ բոլոր մարդիկ սիրում են նվերներ ստանալ, իսկ ոմանք էլ նվերներ մատուցել: Համուզված եմ նաև, որ բոլորս էլ անհամբեր սպասում ենք նվերների՝ մանավանդ ամանորին (թե ինչպիսի նվերներ կստանանք Ձմեռ պապիկից): Այդ պահերը դառնում են մեզ համար ամենաուրախը և սպասվածը: 

Կարևորը նվերի առժեքը չէ, այլ այն, թե ինչպես են նվերը մատուցում: Կարող է դա լինել մի փոքր բան, սակայն անհրաժեշտ, տեղին և ճաշակով նվեր: Ես շատ եմ սիրում նվերներ ստանալ և նվերներ մատուցել: Նվերներ տալուց ես պատրաստվում եմ, երկար ընտրում նվերը, իսկ հետո նվիրում: Երբ նվերը լինում է իմ պատրաստածը՝ այդ ժամանակ ես ավելի պատասխանատու եմ ինձ զգում, ուզում եմ համուզված լինել, որ նվերը դուր եկավ դիմացինին: Երևի նվեր ստացողից ավելի շատ ես եմ ուրախանում:
Նվեր ստանալը և մատուցելը բոլորիս էլ հաճելի է, բայց եկեք չպարտադրենք դիմացինին նվերներ մատուցել մեզ, չսպասենք պատասխան նվերի, քանի-որ ա կարող է մեզ հիասթափեցնել:
Կյանքում կան այնպիսի բաներ, որ երբեք չես նվիրի և չես էլ կարող նվիրել՝ դա սերն է, առողջությունը, արևի ճառագայթները, որ առավոտյան թակում է պատուհանը և այլն: 
Եկեք գնահատենք այն ամենը, ինչ մենք ունենք, չնախանձենք իրար և ուրախանանք ուրիշի ուրախությամբ:





Ինչ է թաքնված ժպիտի ետևում….


Կան մարդիկ, որոնք չեն կարող ժպտալ անկեղծ, որոնք չեն կարող ուրախ լինել անկեղծ: Ես այն մարդկանցից եմ, ում դժվար է ժպտալ: Ես շատ դժվարությունների միջով եմ անցել, բայց այդ ժամանակ էլ եմ փորձել ժպտալ: Մարդկանց ժպիտը պետք է լինի անկեղծ: Բայց ես նաև հասկանում եմ այն մարդկանց, որոնց համար դժվար է ժպտալ, ովքեր տխուր են հոգեպես: Այդ ժպիտի ետևում թաքնված է թախիծ և ինչ-որ բանի կարոտ: Ես կարոտ եմ ընկերությանը արդեն 4 տարի, բայց հիմա ես արդեն ունեմ ընկերներ, և ես արդեն փորձում եմ ժպտալ նրանց հետ միասին: Ինձ համար անկեղծ ժպտալը արդեն հեշտ է թվում: Բայց ոչ միշտ ես կարող ժպտալ անկեղծ…….. 


Երբ ես ինձ սիրեցի….. <<Չարլի Չապլինի նմանակներից>>

    1.  Երբ ես ինձ սիրեցի, ես հասկացա, որ ես միայնակ չեմ, ես դեռ ունեմ հնարավորություն շբվելու մարդկանց հետ: Այդ մարդիկ շուտով դառնալու իմ ընկերները: Եվ դա կոչվում է ԸՆԿԵՐՈՒԹՅՈՒՆ:

2. Երբ ես ինձ սիրեցի, ես հասկացա, որ ընկերդ կարող է այնքան էլ հավատարիմ չլինել, բայց 
 դա կարող է լինել քո սխալը: Փորձիր անկեղծ լինել ընկերոջդ հետ: Եվ դա ՄԻՇՏ ԿԱՋԱԳՑԻ ՔԵԶ:
3. Միշտ պատրաստ եղեք, որովհետև դժվարությունը միշտ կփորձի շեղել ձեզ ձեր ճանապարհից: Պետք է ուժեղ լինել, որ կարողանաս հաղթահարել դա: Իսկ ուժեղ լինելը չի նշանակում  միծշտ ԼԻՆԵԼ ՀԱՂԹՈՂ, այլ նշանակում է ՔԵԶ ՊԱՐՏՎԱԾ ՉԶԳԱԼ :

     4. Երբ ես ինձ սիրեցի, ես հասկացա, որ երբ ինչ-որ մեկը ինձ վիրավորում է կամ սկսում է համեմատել ուրիշի հետ, դա չի նշանակում, որ ես վատն եմ: Պետք է ուժել լինել և չտխրել ամեն ինչից: Դա նշանակում է՝ ԿԱՐՈՂԱՆԱԼ ԻՆՔԴ ՔԵԶ ՃԻՇՏ ԳՆԱՀԱՏԵԼ:

    5. Երբ ես ինձ սիրեցի, ես հասկացա, որ չի կարելի ցույց տալ դիմացինիդ, որ դու այսօր անտրամադիր ես: Կարողացիր կառավարել քեզ, որոպեսի դիմացինտ ել ուրախ լինի՝ ինչպես դու: Դա նշանակում էԻՆՔՆԱԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ:
    6.  Երբ ես ինձ սիրեցի ես հասկացա, որ կյանքն առանց ընկերոջ կամ շրջապատ անիմաստ է: Պետք է հավատաս ընկերոջտ, պետք է կիսվես իր հետ, որպիսի ձեր ընկերությունը երկար տևի: Ըներոջ հադեպ սեր և հավատ է պետք…… Բայց դա չի նշանակում, որ դու պետք է քեզ ցածր գնահատես դու միշ առաջին հերթին պետք է ինքնդ քեզ սիեն: Դա կոչվում է ԻՆՔՆԱՍԻՐՈՒԹՅՈՒՆ:   
7
. Երբ ես ինձ սիրեցի, ես հասկացա, որ երբ ցավ են պատճառում քեզ՝ պետք է այդ ցավը ցույց չտաս, որովհետև պետք չէ քո ցավն ազդի դիմացինիտ վրա, պետք է զսպես, և եթե չես կարողան զսպետ քո զգացմունքներն պատմիր մոտիկ ընկերոջդ կամ քեզ մոտիկ մարդուն: Դա կոչվում է ԼԻՆԵԼ ՈՒԺԵՂ ԵՎ ՎՍՏԱՀՈՒԹՅՈՒՆ ԸՆԿԵՐՋ ՀԱՆԴԵՊ:

8
. Երբ ես ինձ սիրեցի, ես հասկացա, որ ընկերությունը անիմաստ չէ: Եթե ունես լավ ընկեր միշտ եղիր իր հետ, լավ ժամանակ անցկացրու իր հետ, միշտ միասին ժպտացեք, որովհետև նա միշտ կոգնի քեզ: Դա նշանակում ՄՏԵՐՄՈՒԹՅՈՒՆ:
\     




Իմ հորինած բանաստեղծությունը
* * * 
Երկնքում աստեղրը բոլոր
Ազատ շողշողում և պարում միասին, 
Բայց երբ արդեն առավոտ է գալիս 
Նրանք չեն կարող շողշողալ միասին


Սիրում եմ մարդկանց բարի և ազատ
Ում սրտում կա տեղ բոլորի համար
Կարողանում են նրանք շփվել բոլորի հետ
Եվ օգնում են քեզ ամեն մի հարցում


Եվ ես հոգնել եմ ծաղրանքներից,
Որոնք միշտ ինձ են հասնում,
Հոգնել եմ միայնակի կայնքս վարել
Առանց շրջապատ, առանց ընկերոջ…….


Ինչ-որ տեղ ինչ-որ բան սխալ է

Ես երազում էի ունենալ լավ ընկերներ: Ես ունեմ լավ ընկերներ բայց պատահում է, որ մենք վիճում ենք միմյանց հետ, հետո մենք շարունակում ենք ընկերություն անել: Ես միշտ զարմացել ու մտածել եմ ինչպես սկսվեց վեճը:

Ինչ որ տեղ, ինչ որ բան սխալ է…..

Ես սիրում եմ մեր Հայաստանը՝ գարնանը ծաղկած ծառերով, ամառը բակային խաղերում և շատ պաղպաղակ ուտելով, աշնանը աշնանային տերևների խայտաբղետ գույներով և առատ մրգերով: Բայց երեկոյան հեռուստացույցով լսում եմ, մեր սահմանի կրակոցների մասին: Չեմ հասկանում ինչու է այդպես:

Ինչ որ տեղ, ինչ որ բան սխալ է…..

Ես և մյուս երեխաները շատ ենք սիրում գնալ Կենդանաբանական այգի: Կենդանաբանական այգում ծիծաղում ենք կենդանիների վրա, զարմանում, վախենում: Ես տեսնում եմ, որ նրանց լավ են խնամում, նրանք կուշտ են, կյանքին վտանգ չի սպառնում: Բայց ես գիտեմ, որ նրանք ազատության մեջ չեն: Ի՞նչ են մտածում նրանք՝ գոհ են, թե դժգուհ:

Ինչ որ տեղ, ինչ որ բան սխալ է…..


Մարդ, ում վստահում եմ…
Ունեմ մեծ շրջապատ, որոնցից հաստատ ինչ-որ մեկի վստահում եմ: Վստահում եմ իմ բոլոր ընկերուհիներին: Վստահելը  հարգանք է դիմացինիդ նկատմամբ:Վստահել նշանակում է համուզված լինել, որ դիմացինդ քեզ չի դավաճանում, վստահում է քեզ, հասկանում է, նա էլ է քեզ հետ անկեղծ, չի թերագնահատում և չի գերագնահատում քո կարողությունները: Վստահել պետք է հոգով բարի և քեզ հոգեհարազատ մարդկանց: Բայց այն մարդը, ում վստահում ես ,հնարավոր է՝ դավաճանի քեզ, բայց հիասթափվելը լավ բան չէ: Ուրախ եմ, որ ունեմ վստահելի ընկերուիներ: Պատահում է այնպես, որ անեմ մեկին մի բան եմ վստահում՝ տարբեր մարդկանց տարբեր բաներ:Չեմ ուզում առանձնացնել նրանցից մեկին՝ նրանք բոլորն ել ինձ համար հավասար են:
Բայց միևնույն է, մարդու ամենավստահելի մարդիկ իր ծնողներ են:  ^_^




Բարև Ձեզ: Ես Մանասյան Կարինեն եմ: Սովորումեմ <<Մխիթար Սեբաստացի>> կրթահամալիրի 7-2դասարանում: Անցած տարվա մայիսից մինջև այստարվա մայիս շատ նոր բաներ եմ սովորել:
Հանրահաշիվ: Անցած տարի մայիսին ես միայնմաթեմատիկա էի անցնում, իսկ հիմա այնվերածվեծ երկու տարբեր առարկաների, որից մեկըհանրահաշիվն է: Այս առարկան ինձ շատ է դուրգալիս: Հիմնականում շատ հասկանալի է ամեն ինչբայց նաև դժվարություններ կան:
Երկրաչափություն: Ինչպես նշեցի մաթեմատիկանկիսվեց երկու տարբեր առարկաների: Այս անգամ եսկպատմեմ Երկրաչափություն առարկայի մասին: Երկրաչափություն, արդեն բառը հուշում է,որ այս առարկան երկրաչափական առարկաների մասին է: Երկրաչափությունըհասկանալու համար պետք է սովորես թեուրեմները և հասկանաս ինչի մասին է խոսքը:
Ֆիզիկա: Անցած տարի ես անգամ պատկերացում չունեիթե ինչ է ֆիզիկանՃիշտն ասացինձ համար ֆիզիկան մի քիչ անհասկանալի առարկա էԱյդ առարկան պատկերացում էտալիս ֆիզիկական առարկաների մասինՖիզիկան ցույց է տալիս կյանքի օրենքը:
ՔիմիաԻ տարբերություն ֆիզիկայի քիմիա առարկան ես շատ եմ սիրումՔիմիա առարկանուսումնասիրում է նյութի բաղադրությունըփորձերի միջոցով մենք սովորում ենք նյութերիհամադրությունը միմյանք հետվտանգավորությունըօգտակարությունըԵս չեմպատկերացնում մեր շրջապատը առանց քիմիայիքանի որ այն ամենը ինչից մենք օգտվումենք (օճառսպասք լվալու հեղուկներօծանելիքհագուստը պոլիեթիլեն տոպրակ և այլն:Անգամ ուտելիքի մեջ կա քիմիաամեն ինչ քիմիա է:
ՄայրենիՄայրենիից շատ շարադրություններ և վերլուծություններ եմ գրել:
Հղումներ՝
Վերլուծություններ՝ 
Շարադրություններ՝
Մտքերմտքերմտքեր...Բան ունեմ ասելու...
Ինչ է թաքնված ժպիտի ետևում
Երբ ես ինձ սիրեցի <<Չարլի Չապլինի նմանակներից>>
Իմ հորինած բանաստեղծությունը
Ինչ-որ տեղինչ-որ բան սխալ է
Շարադրությունները տես այստեղ

Աշխարագրություն: Աշխարագրությունը նկարագորւմ է տեղանքը, թե մեր երկիրը ինչպես է կազմված, որտեղ են սարեր, հարթավայրեր, կղզիներ:
Երգ:  Անցած տարի մենք սովորում էինք Կոմիտասի գռարած երգերը: Իսկ հիմա մենք սովորում ենք Կոմիտասի չգռարած երգերը և տարածում:
Պատմություն: Պատմությունը տեղեկացնում է մեզ երկրի վրա կատավոր իրադարձզությունների մասին, պատմում է մեզ մեր նախնիների պատմությունը, թե ինչպես են նրանք ապրել,  ինչ է կատարվել դարեր առաջ:
Ռուսերեն: Ռուսերենից այս մեկ տարվա ընթացքում մենք ուսումնասիրեցինք գոյականները, բայերը, թվականները, գրել շարադրություններ, սովորեցինք ճիշտ թարգմանել ռուսերենից հայրեն և հայրենից ռուսերեն և սովորեցինք պատմել 1և 3 դեմքերով:
Անգլերեն: Անգլերնից սովորեցինք ճիշտ պատմել, գրել շարադրություններ, պատմել, սովորեցինք բազում նոր բառեր, և այդ բառերը ճիշտ կիռարել:

Комментариев нет:

Отправить комментарий